روی آن یک نمایشگر ۱ اینچی پیدا می کنید و باطری آن برای ۲ ساعت مکالمه و ۱۲ روز حالت انتظار کفایت می کند. می توانید روی آن ایمیل تان را هم چک کنید. اما خبری از بلوتوث و دیگر امکانات، مانند پخش موسیقی نیست.

 

به گزارش سیتنا به نقل از افکارنیوز، اگر به خاطر داشته باشید، قبل از تولد تلفن های هوشمند رقابت شرکت های سازنده بر سر کوچک کردن تلفن ها بود. ولی با ظهور تلفن های هوشمند شاهد رقابت بر سر بزرگ کردن آنها هستیم.

اما در این میان یک اپراتور ژاپنی به نام Willcom تصمیم گرفته به روند کوچک سازی تلفن ها ادامه دهد و حالا مدل جدید تلفن این شرکت ادعا می کند که کوچک ترین و سبک ترین تلفن همراه جهان است.

نامش Phone Strap ۲ است و ابعاد آن تنها ۳۲ در ۷۰ در ۱۰.۷ میلیمتر است و وزن اش ۳۲ گرم است. بنابراین شرکت سازنده اش می تواند ادعا کند که این تلفن راحت تر از تمام تلفن های دیگر از جیب خارج می شود.

روی آن یک نمایشگر ۱ اینچی پیدا می کنید و باطری آن برای ۲ ساعت مکالمه و ۱۲ روز حالت انتظار کفایت می کند. می توانید روی آن ایمیل تان را هم چک کنید. اما خبری از بلوتوث و دیگر امکانات، مانند پخش موسیقی نیست.

این گوشی کوچک در سه رنگ مختلف به صورت رسمی فقط در ژاپن وارد بازار خواهد شد.



 

نخستین گوشی‌ هوشمند کاملا شفاف دنیا در حد نمونه اولیه توسط شرکت تایوانی Polytron ساخته شده است.
گوشی هوشمند گوشی با روکش شیشه گوشی از جنس شیشه نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف  نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف


ادامه مطلب ...


 

PadFone Infinity
پدفون اینفینیتی

 

Asus PadFone Infinity ایسوس

ادامه عکس و مشخصات در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


کمپانی ایسوس تنها چند ماه پس از عرضه پدفون 2 به بازار تصمیم گرفت تا در کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) به معرفی نسخه جدید ابزار ترکیبی خود -- با نام پدفون اینفینیتی -- بپردازد که همچون نسخه های پیشین مشتمل بر یک گوشی هوشمند و یک پد تبلت (داک) است.

در حقیقت مفهوم این ابزار ترکیبی نسبت به نسخه های پیشین تغییری نکرده و تنها تعدادی از ویژگی های آن ارتقاء یافته است. پدفون اینفینیتی را نیز می توان یک وسیله دورگه نامید: گوشی هوشمند 5 اینچی (فون) که به تنهایی می تواند کار کند و با قرار گرفتن در داخل یک قاب (پد) به تبلتی 10.1 اینچی بدل شود. بدین ترتیب نیاز به همگام سازی اطلاعات بر روی گوشی و تبلت دیگر وجود نخواهد داشت و می توان از یک سیم کارت و یک پلن دیتا برای هر دو وسیله استفاده کرد.

بدنه یکپارچه اسمارت فون پدفون اینفینیتی از آلیاژی از آلومینیوم ساخته شده و ظاهری شکیل به آن داده است. پشت گوشی به صورت فلز برس خورده (Brushed Metal) است و کلید های فیزیکی برجسته در کناره گوشی به خوبی احساس فیزیکی یک کلید را به کاربر منتقل می کنند.

صفحه نمایش 5 اینچی اسمارت فون پدفون اینفینیتی رزولوشنی برابر 1080x1920 پیکسل (Full HD) دارد که با توجه به قطر آن تراکم مناسب 441 پیکسل بر اینچ را خواهد داشت. صفحه نمایش 10.1 اینچی پد تبلت نیز رزولوشن 1200x1920 پیکسلی (WUXGA) و تراکم 224 پیکسل بر اینچ دارد. هر دو صفحه نمایش از نوع +Super IPS هستند.

Asus PadFone Infinity - پدفون اینفینیتی ایسوس



ادامه مطلب ...


کمپانی بلک بری (ریسرچ این موشن یا RIM سابق) در روز 30 ژانویه 2013 (11 بهمن 1391) همزمان با معرفی رسمی سیستم عامل بلک بری 10 و اعلام تغییر نام کمپانی ریسرچ این موشن به برند محصولات آن -- یعنی بلک بری -- به معرفی دو اسمارت فون مبتنی بر سیستم عامل بلک بری 10 پرداخت.

یکی از این اسمارت فون ها BlackBerry Z10 نام داشته و فاقد صفحه کلید فیزیکی است و دیگری با نام BlackBerry Q10 از یک صفحه کلید فیزیکی QWERTY کامل بهره می گیرد. در اینجا به معرفی BlackBerry Z10 می پردازیم و در مطلبی جداگانه BlackBerry Q10 را معرفی خواهیم کرد.

BlackBerry Z10 نخستین اسمارت فون مبتنی بر سیستم عامل بلک بری 10 است و با این حساب وظیفه معرفی این سیستم عامل به کاربرانی که مدت ها منتظر عرضه گوشی های مبتنی بر سیستم عامل جدید بلک بری را داشته اند بر عهده دارد.

BlackBerry Z10



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:HTC One X5,HTC DROID Incredible X,, :: 14:56 ::  نويسنده : Nima
 

13498551171 مشخصات احتمالي فون تبلت جديد HTC به بيرون درز کرد.

 

به نظر می رسد این اسمارت که فعلا آن را با نام HTC DLX می شناسیم، همان تبلتی است که پیش از این صحبت عرضه اختصاصی آن توسط اپراتور Verizon، بود. همچنین درباره نام این محصول هم، تا کنون شایعات فراوانی منتشر شده که از آن جمله می توان به HTC One X5 و HTC DROID Incredible X اشاره کرد.

بر اساس گزارش منتشره، مشخصات احتمالی این اسمارت فون به شرح زیر است:


- صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p HD
- پردازشگر Snapdragon S4 با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز
- رم ۱٫۵ گیگابایت
- امکان افزودن حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت
- اندروید ۴٫۱٫۲ جیلی بین
- یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربین دوم ۲ مگاپیکسل
- باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر

منبع : Androidcommunity

 

 



کمپانی مایکروسافت بالاخره تاریخ دقیق عرضه تبلت سرفیس پرو خود را که به سیستم عاملWindows 8 Pro مجهز است اعلام نمود. پیش از این قرار بود که این تبلت در ماه ژانویه به بازار عرضه شود، اما بر اساس اعلام جدید مایکروسافت این تبلت با کمی تأخیر و در تاریخ 9 فوریه 2013 (21 بهمن 1391) روانه بازار خواهد شد.

آمریکا و کانادا نخستین کشورهایی هستند که این تبلت در آنها به فروش می رسد. در آمریکا فروشگاه های مایکروسافت، سایت microsoftstore، فروشگاه های Staples و Best Buy اقدام به فروش تبلت جدید مایکروسافت می کنند. در کانادا نیز برخی فروشگاه ها اقدام به فروش این تبلت خواهند نمود.

Microsoft Surface with Windows 8 Pro

ک



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:تبلت ال‌جی لو رفت,,تبلت ال‌جی لو رفت,,LGLG, :: 10:56 ::  نويسنده : Nima


 



 به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی جدید ال‌جی منتشر شده که دارای صفحه نمایش 5 اینچی است و کاربردی بین گوشی هوشمند و تبلت دارد.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوشی جدید ال‌جی Optimus G Pro نام دارد و برای بازار خاور دور طراحی و تولید شده است.
صفحه نمایش 5 اینچی این گوشی قادر است تصاویر را با کیفیت 1280×800 پیکسل نمایش دهد.
پردازنده این گوشی 1.7 گیگاهرتزی Snapdragon S4 است، دو گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از سرویس‌های شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.
باتری G Pro سه هزار میلی‌آمپری لیتیوم یونی است و از نسخه Jelly Bean بهره می‌برد.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2.4 مگاپیکسلی اشاره کرد. وزن این گوشی 160 گرم و ضخامت آن 10 میلی‌متر است.
اطلاعات بیشتر راجع به گوشی G Pro از جمله قیمت و زمان دقیق عرضه آن منتشر نشده، اما انتظار می‌رود ابتدا به بازار ژاپن عرضه شود.

منبع: موبنا 



مدیرعامل کمپانی تایوانی اچ تی سی در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال اذعان داشت که بازاریابی محصولات این کمپانی در سال 2012 مناسب نبوده و این در حالی بوده که رقبای قدرتمند این کمپانی هزینه های زیادی را صرف بازاریابی محصولات خود نموده اند.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان